Strona główna Blog Home staging i dlaczego warto go stosować.



Dziś po krótce chce Wam przedstawić czym jest home staging i dlaczego warto go stosować.

Otóż za tą tajemniczą nazwą kryje się zespół technik psychologicznych i matematycznych, które sprawiają, że wartość nieruchomości może wzrosnąć od 5 do ! Uwaga ‼️ nawet 25% .

Warto zastosować tą technikę zarówno przy sprzedaży jak i wynajmie nieruchomości, gdyż udowodniono naukowo, że kupujemy oczami. Gdy coś jest atrakcyjne wizualnie, sprawia, że dużo łatwiej nam wyobrazić sobie jak dane pomieszczenia sprawdzą się jako nasza prywatna przestrzeń w przyszłości. To dlatego ludzie szukający swojej nowej nieruchomości często szukają inspiracji w sklepach meblarskich, programach telewizyjnych oraz magazynach wnętrzarskich, a tutaj wchodzą do Twojego domu lub mieszkania i mają podane gotowe rozwiązania.

Podsumowując- home staging to nie pudrowanie, nie koloryzowanie nie oszukiwanie, a realne metody działania oraz realny zbiór pewnych elementów, które sprawiają, że Twoja nieruchomość staje się atrakcyjna na tle innych nieruchomości.

Serdecznie zachęcam do tego aby zapoznać się z tymi metodami szerzej. A jeśli potrzebujesz podpowiedzi jak zrobić to dobrze- zapraszam.

Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Pliki cookie niezbędne pomagają w korzystaniu z witryny, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów witryny. Witryna nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.

Pliki cookie preferencji umożliwiają witrynie zapamiętanie informacji zmieniających sposób zachowania się lub wygląd witryny, takich jak preferowany język lub region, w którym się znajdujesz.

Pliki cookie statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witrynami, zbierając i raportując informacje anonimowo.

Pliki cookie marketingowe są używane do śledzenia odwiedzających na różnych witrynach. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są relevantne i angażujące dla indywidualnego użytkownika, co sprawia, że są bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.